onsdag 29 februari 2012

celange mår inte

Ja jävlar. Idag åker jag och och min exsambo Stina till thailandet. Igår klockan 17.00 började min semester. Det firades med öl och tortillachips. Jag och Stina tyckte livet kändes underbart fett och det beställdes in öl på rullande band. Vi gick hem tidigt och gjorde lite nattamat och hoppade i säng i tid för att vara utvilade inför kommande dag. Några timmar i sängen senare ligger Celange och vrider och vänder på sig som om hon hade demoner i sig. Illamåendet är ett faktum. Jag börjar grunna på hur jag kan må så illa av bara lite öl och försöker fortsätta sova. En halvtimme senare ligger jag huvudstupa i toalettstolen. Magsjuka dagen före man åker till landet där man definitivt får ränndreta känns halvstabilt. Nu sitter jag i uprätt läge, men på samma gång i fosterställning på golvet och knaprar vindruvor och dricker coca cola. Efter en natt i spyans tecken är min mage smalare än någonsin, kindbenen står ut som aldrig förr. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka med ett modellkontrakt?  Eller så får jag inte ens komma på flyget eftersom jag ser ut som en utmärglad pundare. Det återstår att se kära vänner. Önska mig lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar