fredag 2 mars 2012

kara Jules...

...Solnedgangen har nyss varit. Stina sover som ett litet barn har i baren och jag njuter av livet, lite allmant. Solbrannan ar ett faktum och jag och Stina har graderat oss fran att vara tva blekfeta skandinavier som skams lite over att vara vitast i Thailand, till att vara tva blekfeta skandinavier som skams over att vara brandast i Thailand. Nej sa farligt ar det verkligen inte. Vi ar bade vita och roda pa samma gang. Det ar fint. Lite som en polkagris. Eller som den danska flaggan. Ska sanningen fram sa kunde vi inte bry oss mindre om hur vi ser ut for tillfallet. Vi bor i finaste bungalowen vid havet pa en o nagonstans i thailand. Vi sorplar fruitshakes och ater gudomligt god mat. Jag klagar inte. Det far garna brannas lite har och dar, bara sa att man kanner att man lever. Vi lever helt enkelt hard core-sharterliv.Vi har bytt ut hotell som luktar klorin mot bungalow. Paraplydrinken som smakar bajs ar i stallet en bananshake. Vi badar inte i alldeles for kall pool och det finns ingen bamseklubb har sa langt ogat kan na. I stallet for att bo pa ett stalle som heter nagot i stil med playa del sol sa bor vi kort och gott pa Munchies. Gott a.

Ikvall ska Num laga morning glory till oss. Det blir GOTT(o:et ska saklart ha tva prickar over sig, later fanigt annars) Jag ska nog vaga mig pa min forsta chang pa den har resan, har inte riktigt vagat an pga min spyiga natt men nu kanner jag mig redo.

Hur leker livet i Oslo? Hur klarar du dig utan mig?

Love from Thailand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar