| rastafari. mustaschafari? |
| mustaschcrew |
| fuck swag |
| put your hands in the air if you dont really care |
| alla ska få sitt |
Igår var det fredag. Med en rulle mustaschtejp, diverse huvudbonader och glajjor i alla dess former, blev det hipsterparty för fyra. Vi tog det ett steg längre, mustasch intatuerat på fingret känns bara så 2011. Varför spara på krutet? Allt eller inget. Så känner vi.
Jules var redo för att ta oslo med storm, klackarna i taket. Ett år yngre, ett år piggare. Celange kände mer att vin i soffan var hennes öde för kvällen. Kärring hördes i bakgrunden många gånger, Jules var bitter på mammi.
Jules: Mammi (Celange), du behöver få släppa lös, låt inte ungdomen i dig dö ut.
Mammi: Slutdiskuterat. Jag tänker sitta här om jag så ska dö på kuppen.
Jules: Fy fan vad du är tråkig. Fitta.
Mammi: Säger du en sak till så blir det utegångsförbud. Gå ut och roa dig med de andra barnen men låt mig få må i soffan med mitt vinglas.
Jules: Fy fan vad du är äcklig. Du väljer en ingrodd soffa framför HDS (hard dubstep)
Mammi: Japp.
Kvällen blev bra, Jules fick inte hela planen i genom men det hann dansas i soffor och pimplas lagom. Vi tar nya tag ikväll. Jules vs Celange, vem vinner ikväll? Ska Jules få sin revansch? 1-0 till Celange. Än så länge.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar