måndag 27 februari 2012

Celange mår

En mycket bra helg har flugit förbi. Jag har hängt med la familia, hela härvan var hemma för att fira minstingens 4-års dag. Det har bowlats, det har firats, det har njutits av sol, skridskotur och morgonpromenader har gjort mig lycklig i kroppen. Bushen in my heart.

häng i sol

födelsedagsfest

rånöjd brud på barnkalas

bowlingteamet.

hipster

Jules tänker så rätt men det blir så fel. Fast ändå inte. En middag var tydligen utlovad här på bloggen. Hon ropade hej för tidigt men det blev ju bra ändå. Shopping inför playan 2012 och en fika á la chai soya latte fick det bli innan vi skapade föda utan dess like. Tvårätters tillsammans med tända ljus gör oss gott inför tider utan varandra. Nedräkningen har börjat, på onsdag flyger jag min kos för semester i landet med piratkopior utav ALLT, ris i mängder och fåniga svenskar som svänger sina lurviga till trancemusik och svampshakes när fullmånen lyser i havets böljiga vågor. Thailand, nu ru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar