Befinner sig just nu: Sängliggandes, fosterställning
Dagens humör: Båda försöker tappert men inser att det blir omöjligt när slemmet hopar sig i bröstkorgen, febern tränger sig på och man inser att vintern inte är över på långa vägar.
Dagens mående: Kunde varit bättre, mycket bättre. Jules börjar fundera på att ett besök hos doktorn kanske inte hade varit så dumt, har trots allt hostat som en dansk rökkärring i tre veckors tid. Celange kommer hack i häl, lite mer ny i kläderna men har spicat upp det med feber.
Dagens bra: Komma hem från jobb och dö lite grann samt tycka synd om varandra omfamnandes.
Dagens dåliga: Kombinationen mensvärk och fökylning deluxe kontrar Celange med, Jules känner lite mer att lära sig kassauppgör på norska efter 9 timmars jobb, black out, känner sig gôrdum, inte gjorde hennes välmående till fördel. The botten var nådd.
Dagens låt:
Dagens citat: Kör i vind! sköjje...
Skrattar åt: Celanges jävla röst säger Jules lite spontant. Celange själv sparar på krutet, svårflörtad idag, hur än Jullan bär sig åt.
Tank mä full med: Vamos á la playa, paraplydrinkar, sombreros, solenergi.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar