torsdag 8 mars 2012

Full moon chillin'

Jules! Jag lever fortfarande trots att jag drack som om min sista dag var kommen igår. Jag och Stina njuter kan jag lova. Just nu sitter vi insmörjda i kokosnötolja på vår lilla altan och njuter av att vi INTE ska på full moon party ikväll. Ja, du hörde rätt, vi går mot strömmen kan man lugnt säga. Istället för att smeta in sig i självlysande färg, ha fula neonkläder och dricka mushroomshakes, väljer chartertanterna céline och stina att chilla. Vi är nog de enda turisterna på denna ön som inte går, och det är ingen överdrift. Känner mig rätt cool ändå, mammi sitter hemma medan ungarna drar ut på rackartyg. Mammi slitet inte ut sig i onödan. Men hade du sett mig igår, kära vän, hade du varit stolt. Det fanns inget som kunde stoppa mig. Jag hade en riktigt fet födelsedag som jag sent kommer glömma. Det kunde ha slutat riktigt illa, halkade inne på toaletten, platt fall. Huvudet en millimeter från stentrappen. Celange klarade sig undan lindrigt, bara en förstörd hand. Avslutade kvällen med att döda en kackerlacka med en 6 liters vattendunk spritt språngande naken, Stina hjälpte till genom att försöka dränka den med duschen. Tänk vad alkohol kan ställa till det.

Spinn lagom, när jag kommer hem ska du få din release, då ska det analyseras och det ska bollas fram och tillbaka. Jag kommer hem med fräsch energi till hela slaskoslo!

Tack för gratulationen, älskar dig också såklart. Nu ska jag njuta av kvällsbris och fullmåne. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar