Idag åker vi hem. Vår semester här på koh phangan har varit asfet! Vi har klarat oss från matförgiftningar och inte haft större problem på toaletten, förrän nu. Tack diarrén för att du äntligen kom, lagom till hemfärd. Är det inte magsjuka så är det chilimage. Gött å.
Tack bästa Stina för en fantastiskt chill semester. Gla i deg!



gött med chilimage, chilibruttan! /steelbraker
SvaraRadera