onsdag 7 mars 2012
Kära vän...
Du svarar inte på mina brev. Vad har hänt? Kvarstår kärleken emellan oss? Jag börjar bli lite orolig. Nojjig. Här sitter jag återigen men kvällskoppen i handen i vår kära våningssäng och spinner på jalet. Hur mår du? Spinner jag i onödan? Som du märker, jag har frågor som behöver besvaras. Det jag i skrivande stund åtminstone vill nå fram med är att jag vill önska dig en mycket fin födelsedag. Vart du än firar den. På playan, på munchis baren, i en bungalow, med ränndreta på toaletten, ja, jag önskar dig bara gott på denna stora dag. Jag saknar och älskar dig!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar