söndag 20 maj 2012

schleten väl

Grandma sitter hemma medan barnbarnen är ute och svänger sina lurviga. Japp, så är det, Celange har lite ensamtid för sig själv. Jules och de andra i kollektivet är ute på konsert medan jag ligger i sängen och slötittar på f.r.i.e.n.d.s. Kul tjej. Gammal gaggig tjej? För att känna mig lite hipp och ung smygröker jag från fönstret. Inser dock snabbt att det inte är gott nog, får lite huvudvärk och går tillbaka till sängen och drar igång ett nytt avsnitt. Herregud. Jag har blivit en bekväm kärring!

Still going strong när det kommer till att vara lustig. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar